نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 17:18

جشنواره قصه‌گویی و داستان سرداران شهید در فاریاب برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان از برگزاری جشنواره قصه‌گویی و داستان سرداران شهید تاجیک و یوسف‌زاده در آینده نزدیک در فاریاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فاریاب، مدیرکل اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی جنوب استان کرمان امروز در جلسه‌ای با هنرمندان شهرستان با اشاره به کمبود زیرساخت‌های فرهنگی هنری در شهرستان فاریاب اظهار کرد: این در حالی‌ست که این شهرستان درجشنواره‌های فرهنگی وهنری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

 مسلمی مهنی بیان کرد: برای پیشرفت کارهای فرهنگی وهنری نیاز به زیرساخت است و باید موسسات فرهنگی ثبت شوند چراکه بودجه در صورتی محقق می‌شود که موسسه ثبت شده باشد.

 مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به برپایی میز خدمت در آینده نزدیک جهت ثبت موسسات و خدمات به هنرمندان، تصریح کرد: هنرمندان فاریاب مظلوم واقع شده‌اند و مسؤولان به‌ویژه فرماندار نسبت به حمایت از هنرمندان اهتمام بورزند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد جنوب استان کرمان از برگزاری جشنواره قصه‌گویی و داستان سرداران شهید تاجیک و یوسف‌زاده در آینده نزدیک در فاریاب خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس عدالت فرهنگی؛ جشنواره‌های موسیقی در منوجان، شعر آئینی در عنبرآباد، شعر در قلعه‌گنج، فیلم در کهنوج، تئاتر خیابانی در جیرفت و گویش‌های محلی در رودبار جنوب برنامه‌ریزی شده است.

 انتهای پیام/۸۰۰۴۲/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 920340

مهمترین اخبار ایران و جهان: