نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1403 - 12:35

محور کرج ـ چالوس برای ۲ روز مسدود است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج -کندوان بعلت انجام عملیات عمرانی طی روزهای دوم تا سوم اردیبهشت ماه خبر داد .

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی زندی فر مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز ظهر امروز با اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش ایمنی محورکرج -کندوان و به منظور جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده،مسیر جنوب به شمال محور کرج -کندوان از تاریخ 2 الی 3  اردیبهشت ماه به مدت 2  روز از ساعت 9 صبح الی  15 عصر جهت انجام عملیات نصب توری مسدود خواهد شد .

 زندی فر افزود:نقطه اول  عملیات نصب توری بر روی ترانشه های ریزشی در محدوده سه راهی کندر انجام می شود که در این پروژه 15  هزار متر مربع توری نصب خواهدشد .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز تصریح کرد :  ممکن است این  انسداد طی روزهای آتی در این مسیر تمدید شود که در صورت تمدید انسداد اطلاع رسانی مجدد انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد : رانندگان می توانند  جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه ها با سامانه 141  تماس برقرار نموده و طی این  مدت  از مسیرهای جایگزین که در نظر گرفته می شود برای سفر به شمال کشور استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1701884

مهمترین اخبار ایران و جهان: