نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 14:06

مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در همدان اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اعلام مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در همدان گفت: سخنران ویژه مراسم عباسعلی کدخدایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.

حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری راهپیمایی بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در همدان خبر داد و اظهار کرد: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهر همدان از ساعت ۹:۳۰ با تجمع در میدان امامزاده عبدالله(ع) آغاز می‌شود و حرکت به سمت بلوار کاشانی، پل شهید صوفی، بلوار خواجه‌رشید، آرامگاه بوعلی، پیاده راه بوعلی و میدان امام (ره) پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ سخنرانی در میدان امام(ره) انجام خواهد شد گفت: سخنران این مراسم عباسعلی کدخدایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو حقوقدان شورای نگهبان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه مشابه این مراسم در تمام شهرستان‌های استان و نیز مراکز بخش‌ها در محل‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد افزود: در شرایط حساس کنونی که دشمنان تمام توان خود را علیه ما به کار گرفته‌اند، حضور مردم و هر قدمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تیری به قلب دشمن و امیدی برای دوستان جبهه مقاومت است، پس وعده ما ساعت ۹:۳۰ صبح میدان امامزاده عبدالله(ع) خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امروز بعد از ظهر نیز حماسه بیست و یکم بهمن ماه سال ۵۷ را در تالار معلم با سخنرانی آقای کدخدایی خواهیم داشت گفت: به یاد حماسه‌سازی مردم همدان با رهبری آیت‌الله شهید مدنی در بیست و یکم بهمن ۵۷ که جلوی تانک‌ها را گرفتند و نگذاشتند به سمت تهران حرکت کنند، مراسمی را از ساعت ۱۵:۳۰ در تالار معلم برگزار خواهیم کرد.

فاضلیان با اشاره به اینکه امشب نیز فریاد الله‌اکبر را ساعت ۲۱ در مساجد و حسینیه‌ها و بالای پشت‌ بام‌ منازل سر خواهیم داد عنوان کرد: امشب همه با هم همزمان با سراسر کشور ندای تکبیر را سر می‌دهیم.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667084

مهمترین اخبار ایران و جهان: