نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 14:15

ورزشکاران قمی این بار در صحنه ۲۲ بهمن‌ درخشیدند

ورزشکاران هیات‌های مختلف ورزشی استان قم امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه شرکت کردند تا این بار در آوردگاه مهم‌ دیگر نقش‌آفرینی کرده و پرچم ایران اسلامی را بالا بردند.

خبرگزاری فارس از قم - مهدی حاجیلو؛ ورزشکاران قمی طی سال‌های اخیر در آوردگاه‌های مختلف ملی، آسیایی و جهانی در رشته‌های گوناگون ورزشی افتخارآفرینی کرده‌اند.

جوانان مستعدی که برای اعتلای نام ایران اسلامی سال‌ها تلاش می‌کنند تا با عملکرد خود پرچم ایران را در مقابل دیدگان بالا ببرند.

اما امروز میدان مبارزه و زمین مسابقه برای ورزشکاران قمی سالن‌های ورزشی نبود بلکه آن‌ها خیابان‌ها را میدان رقابت برای خود انتخاب کردند.

حضور ورزشکاران قم در راهپیمایی 22 بهمن

خانواده ورزش قم در از هیات‌های مختلف ورزشی از جمله شمشیربازی، ژیمناستیک، جودو، کاراته، ووشو، هندبال، بدمینتون، تنیس روی میز، تکواندو و غیره به همراه ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم مقابل درب ورزشگاه شهید حیدریان تجمع کردند.

اهالی ورزش قم، پیر و جوان، زن و مرد، بزرگسال و خردسال امروز گِرد هم آمدند تا با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید بیعت کرده و به استکبار و صهیونیست ثابت کنند ورزشکاران قمی همچنان پای کشور و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

حضور ورزشکاران قم در راهپیمایی 22 بهمن

انقلاب اسلامی نه تنها امروز بلکه در عرصه‌های مختلف شاهد ایثار و فداکاری ورزشکاران بوده است؛ حضور آنان در قیام‌ مردم علیه حکوم طاغوت، حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در ۸ سال دفاع مقدس و...‌ بخشی از فداکاری خانواده ورزش در طول این ۴۵ سال بوده است.

سانی‌خانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در حاشیه حضور اهالی ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در قم اظهار کرد: به لطف خدا امروز شاهد حضور پرشور ورزشکاران قمی در یوم‌الله ۲۲ بهمن‌‌ماه بودیم.

حضور ورزشکاران قم در راهپیمایی 22 بهمن

وی افزود: جوانان ما امروز به خیابان آمدند تا به دشمنان ایران اسلامی ثابت کنند تا پای جان همراه انقلاب و در کنار ولایت فقیه هستند.

سانی‌خانی در ادامه گفت: ورزشکاران از گذشته تا به امروز الگوی نوجوانان ما بوده‌اند پس باید به‌گونه‌ای رفتار کنند که خدای نکرده افرادی که آن‌ها را می‌شناسند دچار انحراف نشوند.

وی اشاره کرد: سال گذشته برخی از افرادی که سابقه حضور در ورزش را داشتند متاسفانه فریب تبلیغات منفی دشمنان را خورده و رفتارهای ناشایستی از خود نشان دادند، اما امروز شاهد این هستیم انقلاب اسلامی تنومندتر از سال گذشته قد علم کرده و تیرهایی که سمت این شجره طیبه پرتاب می‌شود تاثیری در پیشبرد اهداف انقلاب ندارد.

حضور ورزشکاران قم در راهپیمایی 22 بهمن

مدیرکل ورزش و جوانان استان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت نقش‌آفرینی خانواده ورزش در انتخابات پیش‌رو عنوان کرد: بعد از ۲۲ بهمن؛ انتخابات آوردگاه مهم دیگری است که ورزشکاران ما باید در آن افتخارآفرینی کنند.

وی مطرح کرد: از اهالی ورزش در سراسر استان دعوت می‌کنم باحضور پرشور خود در انتخابات منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را محقق کرده تا بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668140

مهمترین اخبار ایران و جهان: