نیوز سیتی!
19 دی 1402 - 12:53

ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز فعال شد

معاون گردشگری استان زنجان از فعال شدن جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

داود آبیان، معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با فارس از فعال‌شدن جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار داشت: طی سال ۱۴۰۲ در خصوص معرفی ظرفیت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی، آداب‌و رسوم استان، تجارب و اتفاقات خوبی در حوزه برپایی جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها رقم خورده است. 

معاون گردشگری استان زنجان گفت: به‌منظور تسریع در برنامه‌ریزی ستاد اجرایی خدمات سفر تمامی معاونت‌ها و مدیران شهرستان‌ها نسبت به تعیین برنامه‌های حوزه خود اقدام و نقاط قوت و ضعف را بیان کنند. 

وی بر تشدید نظارت بر ارائه خدمات در سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین‌راهی، ساماندهی نیروهای جهادی، ساماندهی عوارضی‌ها، پاک‌سازی محورها و توجه به بیلبوردها در تبلیغات محیطی نوروز ۱۴۰۳ تأکید کرد. 

معاون گردشگری استان زنجان با بیان اینکه باید اقداماتی برای اجرای مناسب برنامه‌های متناسب با این ایام انجام شود، افزود: در ایام نوروز باتوجه‌به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز، توجه ویژه به مساجد و نمازخانه‌ها و ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در دستور کار ستاد است و ضرورت بسیار دارد معرفی آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان است که باید این امر به‌درستی انجام شود. 

وی گفت: تلاش شود با ارائه خدمات مناسب مدت‌زمان ماندگاری مسافران نسبت به گذشته بیشتر شود.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1631884

مهمترین اخبار ایران و جهان: