نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 08:51

استفاده از روکش آسفالت حفاظتی، نتیجه بهتری دارد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به رویکرد سازمان در ترویج و همچنین توسعه روکش‌های حفاظتی گفت: بهتر است برای کسب نتیجه بهتر و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، روکش آسفالت حفاظتی اجرا شود که در صورت پیشرفت کار می‌توان در این راستا تامین اعتبار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلسه شورای راهداری به ریاست جعفر قزوینیان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان و با حضور معاونین اداره کل و همه روسای ادارات تابعه در سالن جلسات اداره کل راهداری تشکیل شد.

جعفر قزوینیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در این جلسه از تلاش‌های همکاران راهداری برای رسیدن به اهداف سازمان قدردانی کرد و اظهار داشت: با وجود کمبود اعتبار در طول اجرای پروژه‌ها، تلاش راهداران و مشارکت فعالشان برای ارائه عملکرد، مثبت و ستودنی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان کمبود اعتبارات را به عنوان یک مسئله همیشگی عنوان کرد و افزود: در صورتی که اقدامات اصلاحی در تصمیمات اتخاذ شود، می‌توانیم بر همه مشکلات موجود از جمله کمبود اعتبارات غلبه کنیم.

وی گفت: همه رؤسای ادارات راهداری شهرستان‌ها با توجه به حجم کاری بالا، به لحاظ مصلحت و بدون ایجاد وقفه، از حوزه استحفاظی خود به صورت مرتب بازدید کنند و خستگی‌ناپذیر، پیگیر امور باشند تا بتوانیم به اهداف سازمانی برسیم.

قزوینیان پیشرو بودن چاله‌ها در سطح جاده‌ها و مسیرهای مواصلاتی را متذکر شد و ادامه داد: با وجود ۶ هزار کیلومتر راه، هر چقدر لکه‌گیری و روکش انجام شود، چاله‌ها جلوتر از ما خواهند بود که باید برای رفع این مشکل، از راهکارهای کم‌هزینه زودبازده استفاده شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به رویکرد سازمان در ترویج و همچنین توسعه روکش‌های حفاظتی عنوان کرد: بهتر است برای کسب نتیجه بهتر و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، روکش آسفالت حفاظتی اجرا شود که در صورت پیشرفت کار می‌توان در این راستا تامین اعتبار کرد.

وی به دیگر مزایای آسفالت حفاظتی اشاره کرد و گفت: استفاده از روش‌های مختلف حفاظتی باعث تاخیر در تخریب آسفالت می‌شود و معنی آن مدیریت هزینه‌ها است.

قزوینیان در ادامه خطاب به رؤسای ادارات شهرستانهای تابعه گفت: اعتقاد و باور بنده بر مدیریت مشارکتی است، در صورتی که تلاش کنیم علمی‌تر و کیفی‌تر کارها را جلو بریم، نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

در ادامه این جلسه معاونین و روسای ادارات شهرستانها نیز گزارش‌هایی از حوزه‌های مربوطه ارائه کردند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1196518

مهمترین اخبار ایران و جهان: