نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 11:04

جاده‌های شمال به پیشواز ترافیک رفت

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیکی پرحجم در جاده‌های شمال، گفت: امروز و فردا محورهای هراز و کندوان از مسیر تهران به شمال یک‌طرفه می‌شود.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران درباره وضعیت محورهای استان اظهار کرد: تردد خودروها در محورهای شمال به‌صورت پرحجم شد و انتظار داریم طی ساعات آینده بر حجم ترافیک افزوده شود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی از محور هراز، گفت: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت نیز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ طی روزهای آینده در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: امروز در صورت ترافیک سنگین محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان به‌صورت مقطعی یک‌طرفه می‌شود و این محدودیت فردا هم با توجه به حجم ترافیک اعمال خواهد شد.

جهان‌تاب به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان، تصریح کرد: آمد و شد خودروها از ساعت ۱۲ امروز از محدوده مرزن‌آباد مسدود شده و از ساعت ۱۵ امروز از مسیر کرج به سمت شمال یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: آمد و شد خودروها از ساعت ۹ فردا از محدوده مرزن‌آباد مسدود شده و از ساعت ۱۲ تا ۲۲ همان روز از مسیر کرج به سمت شمال یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر پرهیز از عجله و شتاب بی‌مورد در تردد، خاطرنشان کرد: احتمال رانش در محورهای کوهستانی متصور است که ضرورت دارد رانندگان از توقف در مسیرهای کوهستانی پرهیز کنند.

جهان‌تاب گفت: بحث بستن کمربند ایمنی تنها برای راننده نیست بلکه همه سرنشینان خودرو نسبت به این مهم توجه کنند تا سلامت آنان تضمین شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1251862

مهمترین اخبار ایران و جهان: