نیوز سیتی!
31 فروردین 1403 - 15:23

راهپیمایی نمازگزاران شیراز در حمایت از عملیات وعده صادق

همزمان با سراسر کشور مردم ولایتمدار شیراز پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از اقدام مقتدرانه نیرو‌های مسلح علیه رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مردم ولایتمدار و شهیدپرور کلانشهر شیراز پس از اقامه نمازجمعه با برپایی راهپیمایی باشکوه از شبستان امام خمینی حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام حمایت قاطع خود را از پاسخ نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به جنایات رژیم اشغالگر قدس در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه و شهادت تعدادی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی در این کشور اعلام کردند.

مردم قدرشناس و همیشه در صحنه شیراز در مسیر‌های بست شهید دستغیب، خیابان شهید دستغیب و چهار راه پیروزی  با در دست داشتن تصاویری از امام راحل و مقام معظم رهبری،‌ پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی و فلسطین و با سر دادن شعار‌هایی از جمله "مرگ بر آمریکا"، " مرگ بر اسرائیل"، " مرگ بر انگلیس"، "این لشکر الهی تشکر تشکر"، "سپاهی دلاور پیرو خط رهبر" از عملیات غرورآفرین وعده صادق حمایت کردند.

مراسم راهپیمایی حمایت از عملیات مقتدرانه وعده صادق و شکست هیمنه پوشالی رژیم فاسد صهیونیستی در سایر نقاط شهرستان‌های استان فارس هم برگزار شد.

رژیم صهیونیستی سیزدهم فروردین‌ماه، با حمله به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق قوانین بین المللی را نقض کرد و هفت نفر از نیرو‌ها و مستشاران جمهوری اسلامی را به شهادت رساند.

سپاه پاسدارانِ انقلاب اسلامی هم در عملیات گسترده موشکی و پهپادی، بیست و ششم فروردین امسال با موفقیت، مواضعی مُعّین، از رژیم صهیونیستی را در سرزمین‌های اِشغالی، هدف قرار دادند.

انتهای پیام/424

 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1701518

مهمترین اخبار ایران و جهان: