نیوز سیتی!
06 اسفند 1402 - 22:33

مدارس کدام مناطق استان کرمان فردا تعطیل است؟

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس برخی نقاط استان در پی بارش برف و باران در روز دوشنبه هفتم اسفندماه خبر داد.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، از تعطیلی آموزش حضوری برخی از مدارس استان کرمان به علت بارش باران و برف شدید و آبگرفتگی معابر خبر داد و اظهار داشت: آموزش حضوری برخی از مدارس استان کرمان فردا دوشنبه هفتم اسفندماه تعطیل است و آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات تعطیلی مدارس برخی نقاط استان کرمان، گفت: فردا دوشنبه هفتم اسفندماه جاری مدارس شهر کرمان در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی آموزش حضوری دانش آموزان در تمامی دوره تحصیلی در شهرستان کوهبنان خبر داد و افزود: در پی بارش برف و باران و احتمال یخ زدگی معابر، آموزش حضوری مدارس منطقه فیض‌آباد، بخش کوهساران و روستاهای خورند، ریحان، بغیجان از توابع شهرستان راور تعطیل شد و آموزش از طریق مجازی پیگیری می‌شود.

وی از تعطیلی آموزش حضوری مدارس دوره ابتدایی شهرستان زرند نیز خبر داد و بیان کرد: با توجه به بارش برف و باران، یخبندان و لغزندگی معابر، مدارس مناطق دشتخاک و سربنان از توابع این شهرستان نیز در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل اعلام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس دوره ابتدایی و متوسطه اول شهرستان رفسنجان و تعطیلی مدارس بخش سرچشمه در تمامی دوره‌های تحصیلی خبر داد.

انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1677562

مهمترین اخبار ایران و جهان: