نیوز سیتی!
10 دی 1401 - 14:12

محکومیت بیش از 933 میلیارد متخلفین اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت 933 میلیاردو 753 میلیون ریالی متخلفین اقتصادی در سه حوزه قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات در استان خبر داد.

 سید حمزه لقمانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: تا پایان آذرماه سال جاری از 8 هزار 836 فقره پرونده تخلفات اقتصادی  در مجموع بالغ بر 933 میلیاردو 753میلیون ریال محکومیت مالی برای محکومین قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، و کالا و خدمات در استان صادر گردیده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تعداد 2 هزار 561 بازرسی در گشت های مشترک این اداره  با دستگاههای متولی از جمله سازمانها و دستگاههای نظارتی، دادستانی، اطلاعات سپاه، اداره کل اطلاعات، جهاد کشاورزی، سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، بسیج اصناف، اتاق اصناف که نظارت بر امر اقتصاد را عهده دار هستند انجام گرفت.

لقمانی عنوان کرد: این سازمان به عنوان  ملجاء و مرجع رسیدگی به تخلفات اقتصادی در بخشهای مختلف دولتی و خصوصی بوده که بر اساس قوانین موضوعه با متخلفین برخورد می نماید.

وی گفت: همچنین تعزیرات حکومتی حامی مردم و مصرف کنندگان و کاسبان منصف می باشد و به صورت قاطع  با افرادی که قصد سودجویی و منفعت طلبی  دارند و یا تنها منافع خود را مطمح نظر قرار می دهند مبارزه جدی و اثر گذار خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 945562

مهمترین اخبار ایران و جهان: