نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 15:08

فراخوان مسابقه قصه‌گویی «بال‌های دعا» منتشر شد

رشت- انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان مسابقه قصه‌گویی «بال‌های دعا» را با مشارکت ستاد اقامه نماز این استان برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، فراخوان این مسابقه استانی مسابقه قصه‌گویی «بال‌های دعا» با محوریت «دعا»، «نماز» و «پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی ایران» انتشار یافت و گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگ‌سال، مخاطب فراخوان هستند.

مسابقه قصه‌گویی «بربال‌های دعا» در دو بخش صوتی و تصویری به مرحله اجرا گذاشته می‌شود و علاقه‌مندان می‌تواند با اجرای هنرمندانه و ارسال آثار حداقل ۳ و حداکثر ۷ دقیقه‌ای، در این رقابت فرهنگی‌هنری شرکت‌کنند.

ارسال لوح‌فشرده حاوی قصه‌گویی و مشخصات قصه‌گو به دبیرخانه انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به نشانی رشت، میدان انتظام، کوچه نظام‌پزشکی از شرایط شرکت در این مسابقه اعلام شده و شرکت‌کنندگان از ۲۵ دی تا ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ فرصت دارند نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.

باساس این فراخوان، معرفی برگزیدگان مسابقه قصه‌گویی «بربال‌های دعا» نیز ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ و هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب صورت می‌گیرد و قصه‌گویان برتر طی آئینی قدردانی خواهندشد.

شماره ۰۱۳۳۳۴۶۱۶۶۰- داخلی ۲۲۹ نیز جهت پاسخ‌گویی به پرسش‌های مخاطبان تعیین شده و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب آگاهی بیش‌تر، با این شماره تماس بگیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 967962

مهمترین اخبار ایران و جهان: