نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 12:05

بارش برف و زمین گیر شدن اتوبوس قم به ایلام در کرمانشاه/ ۲۵ زائر عتبات عالیات اسکان داده شدند

سرپرست جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب گفت: مسافران اتوبوس گرفتار شده در برف و کولاک در محور اسلام آبادغرب به ایلام اسکان داده شدند و خدمات امدادی دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بامداد امروز در پی بارش برف یک دستگاه اتوبوس حامل زائران عتبات عالیات از قم به ایلام در محور اسلام‌آباد غرب به ایلام دچار نقص فنی شده و گرفتار می‌شود که با حضور نیروهای راهداری، پلیس، هلال احمر و سپاه اسکان داده می‌شوند و هم‌اکنون هم در حال تهیه اتوبوس برای مسافران به سمت ایلام هستند.

علی‌اکبر افشارنیا، سرپرست جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب در این رابطه به خبرنگار فارس، گفت: به دنبال هشدارهای هواشناسی مبنی بر تغییرات جوی و بارش برف و باران در این شهرستان، نیروهای عملیاتی هلال احمر این شهرستان در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

افشارنیا افزود: ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز، مسافران اتوبوس گرفتار شده در برف و کولاک در محور اسلام آبادغرب به ایلام نیاز به دریافت خدمات امدادی شدند.

وی با اشاره به حضور فرماندار شهرستان و اینکه ۱۰ نفر نیروی عملیاتی در قالب یک تیم در این عملیات مشارکت داشتند دراین راستا توسط امدادگران به ۲۵ نفر اسکان اضطراری داده شد و همچنین پک غذایی در بین افراد حادثه دیده توزیع شد.

افشارنیا اضافه کرد: تلاش عمده امدادگران رهاسازی خودرو‌های گرفتار در برف بوده و برای خودرو‌هایی که امکان رهاسازی و تردد ندارند اقلام امدادی همچون پتو و بسته‌های تغذیه‌ای توزیع شده است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 977918

مهمترین اخبار ایران و جهان: