نیوز سیتی!
10 آذر 1401 - 09:04

گلستان میزبان دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی

گرگان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در راستای سری برنامه های بیستمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، گلستان به عنوان میزبان دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رعیت شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: بنیاد بین المللی امام رضا (ع) با مشارکت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، به مناسبت دهه کرامت، دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی را برگزار می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به برگزاری نشست هم اندیشی و هم افزایی و تعاملی فی مابین اداره کل فوق، اشاره کرد و گفت: ترویج اندیشه امامت و تحکیم نظام ولایت با محوریت شخصیت، سیره و معارف امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی در سطح جامعه از طریق گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای، از جمله اهداف برپایی این جشنواره است.

وی افزود: بسط و ترویج هنرهای آوایی با محوریت فرهنگ رضوی، تعامل و تبادل هنری با اقوام ایرانی در نشر نواهای مذهبی و شناسایی و حمایت از جوانان مستعد و خلاق در حوزه شعر و سرود با تاکید بر موسیقی نواحی، از دیگر اهداف این رویداد است که می توان به آن اشاره کرد.

رعیت گفت: دبیرخانه جشنواره اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان بوده و این رویداد در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 891162

مهمترین اخبار ایران و جهان: