نیوز سیتی!
09 فروردین 1402 - 20:39

ممنوعیت تردد در محور سرچم و حیران

اردبیل- فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: در روزهای ۱۱ تا ۱۳ فروردین ممنوعیت تردد خودروهای سنگین را در محور اردبیل به سرچم و اردبیل به سمت گردنه حیران شاهد خواهیم بود.

وحید علیپور در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن دور دوم سفرهای نوروزی به ویژه در اوج ترافیک روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین، قرار است از روز جمعه تا آخر وقت یکشنبه تردد خودروهای سنگین به ویژه کامیون و تریلی در محور اردبیل – سرچم و اردبیل به سمت گردنه حیران با محدودیت روبه‌رو شده و جلوی تردد آنها گرفته شود.

وی تصریح کرد: این ممنوعیت تردد به استثنای خودروهای حامل سوخت و مواد فاسدشدنی است که در محور اردبیل – سرچم و اردبیل به سمت آستارا اعمال شده و شرایط ترددی را در مسیرهای بالعکس را نیز شاهد خواهیم بود.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: این ممنوعیت تردد از ساعت هشت صبح تا ۲۴ شب اعمال می‌شود و با رانندگان خاطی نیز برخورد خواهد شد.

علیپور در مورد آخرین وضعیت جاده‌های استان اردبیل نیز افزود: به غیر از محور اردبیل به سمت نیر و سراب که با حجم بالای بار ترافیکی روبه‌رو است، در مابقی محورهای مواصلاتی استان تردد روان و کم حجمی را شاهد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در روزهای پایانی سفرهای نوروزی از مسافران و گردشگرانی که قصد ورود به محدوده جاده‌ای استان اردبیل به ویژه گردنه اسالم در خلخال، گردنه صائین و سایر محورهای کوهستانی را دارند، درخواست می‌کنیم تا زنجیر چرخ و سایر امکانات زمستانی را با خود به همراه داشته باشند.

علیپور اضافه کرد: بارش برف در مناطق کوهستانی مشکلاتی را برای ترددکنندگان در مسیرهای مختلف به ویژه گردنه‌ها به وجود می‌آورد که انتظار می‌رود با توجه به صدور اطلاعیه‌های هواشناسی حتی قبل از مسافرت از وضعیت جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی استان اردبیل مطلع شده و سپس اقدام به سفر کنند.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل بیان کرد: پلیس همچنان در دوره پایانی سفرهای نوروزی در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی حاضر و آماده ارائه خدمات شبانه‌روزی است و همکاران ما تلاش خواهند کرد تا در این دوره از سفرها نیز ایمنی بالای مسافران و سلامت آنها مورد صیانت قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1116718

مهمترین اخبار ایران و جهان: