نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 21:46

گفتگو با نسل جدید نیاز کشور است

ساری- معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفتگو با نسل جدید را نیاز قطعی کشور برشمرد و بر لزوم معرفی الگوهای تعالی بخش فرهنگی در مدارس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران با اشاره به نقش دستگاه تعلیم و تربیت در اعتلای معرفت و دانایی جامعه گفت: معرفت افزایی و هویت بخشی فرهنگی به دانش آموزان کار ویژه مهم معلمان در مدارس است.
‏وی با اشاره به اهمیت تلاش‌های معلمان در تولید قدرت علمی و معنوی در کشور افزود: آموزش اصول زندگی و پرورش روح و تربیت انسان‌های خللاق و با اراده مهمترین مسئولیت معلمان کشور است.
‏معاون استاندار مازندران آموزش و پرورش را تولیدی ترین دستگاه اجرایی کشور دانست وافزود: نگاهی که آموزش و پرورش را دستگاه مصرفی می‌داند، مردود و فاقد ارزش است.
سلگی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته در کشور و سو استفاده معاندان از نوجوانان و دانش آموزان اظهار کرد: این حوادث نشان داد که گفتگو با نسل جدید نیاز قطعی کشورو اثربخش است.
‏این مسئول سیاسی با تاکید بر لزوم توجه به فرهنگ سازی در جامعه ادامه داد: توجه به مؤلفه‌های فرهنگی بسترساز تعالی معنوی و مادی جامعه است.
‏معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خاطر نشان کرد: حل مشکلات و تنگناهای عرصه تعلیم و تربیت نیازمند مشارکت جدی مردم و دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی است.
‏وی با اشاره اهمیت آموزش و پرورش تصریح کرد: توسعه پایدار کشور در گرو تحول اساسی در آموزش و پرورش است.
سلگی با تقدیر از تلاش‌های مؤثر در ارتقای سطح کیفی آموزش و پرورش مازندران بر لزوم معرفی انگاره‌های معنوی و فرهنگی ثمربخش در مدارس این استان تاکید کرد.
معاون استاندار مازندران گفت: رفع نیازهای تدارکاتی و پشتیبانی آموزش و پرورش نیازمند مشارکت خیران وحمایت دولت است
منبع: مهر
شناسه خبر: 1160718

مهمترین اخبار ایران و جهان: