نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 10:40

امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی در آمادگی کامل قرار دارند/دشمن جرات تعدی به کشور را ندارد

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه دشمنان در دورانی هر روز از روی میز، زیر میز و کنار میز بودن گزینه نظامی می‌گفتند، گفت: امروز به همت نیروهای نظامی مسلح کشورمان دشمنان پی به قدرت ایران اسلامی برده‌اند و جرات حمله به کشورمان را ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان در مراسم روز ارتش با گرامی‌داشت روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: روز ارتش از روزهای سرنوشت ساز  انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه قبل از انقلاب جهان به دو تفکر با رهبری شوری و آمریکا تقسیم شده بود، افزود: قبل از انقلاب هر کشوری برای ادامه حیات سیاسی خود باید با یکی از این دو کشور متحد می شد تا به حیات خود ادامه می‌داد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نه به غرب و نه به شرق وابستگی داشت، افزود: انقلاب اسلامی بر پایه فقه جعفری پا به عرصه جهان گذاشت و به هیچ قدرتی هم تکیه نکرد.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به سوال‌های مطرح شده از امام در مورد تکیه انقلاب به یکی از قدرت‌های شرق و غرب گفت: امام در نوفل لوشاتو جواب همه را دادند و تاکید کردند که انقلاب بدون تکیه بر شرق و غرب و با تکیه بر اسلام ناب محمدی به راه خود ادامه خواهد داد.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان به توطئه‌های پس از انقلاب علیه ارتش اشاره کرد و گفت: پس از انتقال دغدغه‌ها به امام، ایشان دستور دادند که ارتش در روز ۲۹ فرودین با تجهیزات به خیابان‌ها بیایند و رژه بروند.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در کردستان، ترکمن صحرا، خوزستان و آذربایجان و ... گفت: همه اتفاقات برای این بود که انقلاب اسلامی نتواند به راه خود ادامه دهد.
آیت‌الله خاتمی به حضور ارتش در همه صحنه‌های نظام و انقلاب افزود: تقدیم ۴۸ هزار شهید توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانگر حضور همه جانبه این نیرو در همه عرصه‌ها و صحنه های انقلاب است.
وی با اشاره به مدنیت ۸ هزار ساله کشورمان گفت: ایران، این نقشه فعلی نبوده است و در هر برحه‌ای بخشی از کشورمان خاک مقدس آن جدا شده است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه در جنگ ۸ سال زره‌ای از خاک کشورمان جدا نشد، ادامه داد: ایران اسلامی به همت، توانمندی و آمادگی نیروهای نطامی و انتظامی با قدرت به راه خود ادامه می دهد.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه دشمنان در دورانی هر روز از روی میز، زیر میز و کنار میز بودن گزینه نظامی می‌گفتند، ادامه داد: امروز به همت نیروهای نظامی مسلح کشورمان دشمنان پی به قدرت ایران اسلامی برده‌اند و جرات حمله به کشورمان را ندارد.

گفتنی است، در پایان نیروهای نظامی و انتظامی به همراه یگان‌های منتخب ارتش با تجهیزات نظامی به مناسبت روز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی از مقابل جایگاه رژه رفتند.
پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1157062

مهمترین اخبار ایران و جهان: