نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 16:41

مشارکت جوانان در برگزاری کنگره ۳هزار شهید استان سمنان پررنگ شود

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در برگزاری کنگره بزرگ سه هزار شهید استان تاکید کرد و گفت: مشارکت جوانان در برگزاری این کنگره بسیار با اهمیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری کنگره شهدای استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه مشارکت جوانان در کنگره شهدای سمنان اهمیت دارد، ابراز کرد: تبیین سیره شهدا و رشادت‌های رزمندگان برای نوجوانان اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌ها به خصوص جوانان و نوجوانان در برگزاری هر چه بهتر کنگره سه هزار شهید استان سمنان بهره‌گیری کرد، افزود: مشارکت دانشجویان و دانش آموزان در برگزاری کنگره‌ها ضروری است

امام جمعه سمنان ضمن بیان اینکه این کنگره‌ها برگزار می‌شود که جوانان و نوجوانان بیشتر با شخصیت و راه شهدا آشنا شوند، گفت: باید مسئولان به دنبال تولیدات فاخر با موضوع شهدای استان باشند.

مطیعی با بیان اینکه کنگره شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار نقش دارد، ابراز کرد: کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا در واقع موجی از تبیین را در جامعه به راه می‌اندازند.

وی با بیان اینکه کنگره شهدا تأثیر بسزایی در تحکیم بنیاد اعتقادی نوجوانان ما دارد، افزود: فرهنگ شهادت و ایثارگری را باید در جامعه گسترش دهیم و این امر می‌طلبد که برنامه‌های ویژه ای برای مردم در نظر گرفته شود.

به گزارش مهر، کنگره شهدای استان سمنان سال آینده و احتمالاً اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. برای برگزاری این مراسم ۲۷ کمیته در نظر گرفته شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1178418

مهمترین اخبار ایران و جهان: