نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 14:38

آمریکا و اسرائیل در مسیر نابودی/ آمریکا در عرصه سیاسی جایگاهی در دنیا ندارد

معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستادکل نیروهای مسلح گفت: آمریکا در عرصه سیاسی جایگاهی در دنیا ندارد و اگر در خود قدرتی احساس می کرد مسائل هسته‌ای ایران را مطابق میل خود حل می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، محمد مهدی‌نژاد نوری ظهر امروز در جمع راهپیماییان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، روز جهانی قدس به عنوان روز حیات اسلام است.

وی با بیان اینکه روز قدس امروزه روزی است که پرچم نابودی ظلم و ستم در دنیا برافراشته می‌شود، افزود: امام امت با نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس قصد داشتند تا نفوذ شعار و فرهنگ اسلام و مبارزه با ظالمان را در سراسر جهان اعلام کنند.

معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از ابتدا تاکنون به فکر دست درازی و ظلم و ستم به مظلومان عالم بود، تصریح کرد: امام راحل در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی به درستی هدف دشمنان را تشخیص داد که محور اول اسلام، قدس و فلسطین است.

وی بیان کرد: قدس در نگاه اعتقادی مقصد اصلی معراج و قبله نخست مسلمانان در مسجدالاقصی است و در زمینه سیاسی هم سال‌ها است آمریکا و اسرائیل تنها کشورهایی هستند که به دنبال تغییر فرهنگی مسلمانان بوده و خباثت‌های خود را در عمل نمایش می‌دهند.

مهدی‌نژاد با اشاره به اینکه هر یک از ما مسلمانان رسالت ملی و رسالت انقلابی داریم، خاطرنشان کرد: آخرین جنایت رژیم غاصب صهیونیست به مردم در مسجدالاقصی به مردم روزه‌دار ماه رمضان باز می‌گردد که مقاومت مردم امیدی بر زوال و نابودی این رژیم غاصب است.

وی با بیان اینکه امام راحل در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ قدس را متعلق به تمامی مسلمانان دانستند، گفت: ایشان در ادامه فرمودند که باید مسجد الاقصی بازگردد و در ادامه روز قدس را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای حمایت از مردم بیگناه سرزمین اشغالی نامگذاری کرد.

معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه باید به روز قدس در دو بعد اعتقادی و سیاسی نگریسته شود، یادآور شد: نگاه استکبار جهانی و آمریکا نه تنها به نابودی ایران بلکه بر تصاحب کل منطقه خاورمیانه است.

مهدی‌‌نژاد متذکر شد: آمریکا در عرصه سیاسی جایگاهی در دنیا ندارد و اگر در خود قدرتی احساس می کرد مسائل هسته‌ای ایران را مطابق میل خود حل می‌کرد.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1148062

مهمترین اخبار ایران و جهان: