نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 12:57

رئیس قوه قضائیه فردا به کرمان می‌آید

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین اژه‌ای رئیس قوه قضائیه فردا چهارشنبه ۱۰ آبان‌ماه در سفری یک‌روزه به کرمان می‌آید.


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین اژه‌ای رئیس قوه قضائیه فردا چهارشنبه ۱۰ آبان‌ماه در سفری یک‌روزه به همراه ۲۰ نفر از مدیران ارشد قوه قضائیه و معاونان خود به کرمان می‌آید.

 وی بیان داشت: تیم ۲۰ نفری از قوه قضائیه حدود یک ماه قبل به‌مدت یک هفته در استان کرمان مستقر شدند و اولویت‌ها و مشکلات استان را جمع‌بندی و به رئیس قوه گزارش کرده‌اند.

حمیدی ابراز کرد: امیدواریم در این سفر یک‌روزه مشکلات قضایی استان به‌ویژه در حوزه اشتغال و تولید و مسائل دادگستری‌ها در سراسر استان رسیدگی شود تا بتوان خدمتگذاری بهتر و بیشتری به مردم داشته باشیم.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای رئیس قوه قضائیه ساعت ۷ صبح فردا وارد کرمان می‌شود، سپس با همکاران اداری و قضایی دیدار می‌کند.

دیدار با صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان استان کرمان  دیدار با اقشار مختلف مردم در محل استانداری، شرکت در شورای اداری و شورای قضایی استان کرمان و بازدیدهای مختلف از جمله برنامه‌های سفر یک‌روزه رییس قوه قضائیه و تیم همراه وی به استان کرمان است.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556418

مهمترین اخبار ایران و جهان: