نیوز سیتی!
22 آبان 1402 - 09:46

۹۰ هزار جمعیت روستایی استان زنجان از نعمت آب بهره‌مند می‌شوند

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به ابلاغ قرارداد آبرسانی به ۱۵۷ روستای استان زنجان گفت: با اجرای این طرح بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت روستایی در استان زنجان از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می‌شوند.

علی‌محمد نادرمانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به ابلاغ قرارداد آبرسانی به ۱۵۷ روستای استان زنجان اظهار کرد: با اجرای این طرح بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت روستایی در استان زنجان از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می‌شوند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۹۷۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه می‌شود.

وی بیان کرد: استان زنجان در اجرای قرارداد نخست طرح جهاد آبرسانی در کشور جزء استان‌های برتر بود که به‌عنوان نخستین استان موفق شد این قرارداد را به خاتمه برساند.

نادرخانی ادامه داد: اکنون استان زنجان به عنوان نخستین استان کشور نیز، قرارداد دوم طرح جهاد آبرسانی را اجرا و برای رفع تنش آبی و محرومیت‌زدایی از چهره ۱۵۷ روستای دیگر اقدام می‌کند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یادآور شد: قرارداد دوم طرح جهاد آبرسانی در استان زنجان شامل تأمین و تهیه کلیه مصالح و تجهیزات موردنیاز، نصب و احداث زیرساخت‌های لازم و انجام عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۵۷ روستا در اقصی‌نقاط استان زنجان است.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1570018

مهمترین اخبار ایران و جهان: