نیوز سیتی!
05 آبان 1402 - 23:19

امام جمعه قشم: هولوکاست صهیونیست‌ها در غزه اتفاق افتاد

امام جمعه قشم گفت: هولوکاست صهیونیست‌ها در غزه اتفاق افتاد و بی‌شک دو الی سه هزار کودک و زن شهید شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام والمسلمین حاجبی، امام جمعه قشم در خطبه نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به جنگ غزه اظهار کرد: باوجود  حمایت‌های پادی و معنوی بسیاری از مردم همچنان جنگ غزه جنگ اراده‌ها و جنگ روایت‌هاست.

وی افزود: ایرانی‌نمایی طوفان الاقصی اشتباه است این نبرد کاملا فلسطینی و از جنس رشادت فلسطینی‌ها بود اما مثل همیشه حمایت‌های جمهوری اسلامی وجود دارد.

امام جمعه قشم با بیان اینکه مردم غزه مظلوم اند اما نباید مقاومت و اقتدار آن‌ها را نادیده گرفت، خاطرنشان کرد: این مردم تودهنی محکمی به اسراییل زدند اما مظلومیت آن‌ها همچنان وجود دارد.

وی اضافه کرد: قطعا پیروزی عظیم جبهه مقاومت باید در بین آحاد مردم پررنگ شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجبی در ادامه عنوان کرد: اگر توان تسلیحاتیو حمایت‌های مالی آمریکا در اسراییل وجود نداشت فروپاشی آن‌ها نزدیک بود.

وی ادامه داد: هولوکاست صهیونیست‌ها در غزه اتفاق افتاد و بی‌شک دو الی سه هزار کودک و زن شهید شده‌اند و رسانه‌های غربی نگران نیستند اما یک دختر در متروی ایران غش می‌کند و رسانه‌های غربی فورا نگران می‌شوند.

امام جمعه قشم بیان داشت: هفته نوجوانان و بسیج دانش‌آموزی است و شهادت شهد فهمیده نهادینه شدن مبارزه با استکبار باحضور نوجانان عزیز است.

وی افزود: یکی از راه‌های مقابله با استحاله فرهنگی در نوجوانان پررنگ کردن اندیشه‌های شهیدان و خصوصا زندگینامه‌های آن‌هاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجبی گفت: متسفانه مردم بومی قشم در مبارزه با بی‌عفتی برخی افراد خود را بدون پشتوانه می‌بینند.

وی افزود: زنان و دختران موتورسوار در جزیره قشم بلای جان مردم جزیره قشم شده‌اند و هم جان آن‌ها در خطر است و هم حیای عمومی را لکه‌دار کرده‌اند و باید با آن‌ها برخورد شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1552362

مهمترین اخبار ایران و جهان: