نیوز سیتی!
27 آذر 1402 - 01:46

اعلام حمایت کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی زنجان از سرپرست جدید

جمعی از اساتید و کارکنان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای از سرپرست جدید این دانشگاه اعلام حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمعی از کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان از حسین دین‌محمدی، سرپرست جدید این دانشگاه اعلام حمایت کردند.

در بیانیه جمعی از کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان خطاب به سرپرست جدید آمده است: انتصاب بجا و شایسته‌ حضرتعالی به سمت سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی زنجان،که به حق، جزو اساتید باسابقه‌ درخشان مدیریتی و علمی و انقلابی، در عرصه‌های مختلف نظام هستید، امید به رسیدن به قله‌های موردنظر و موکد مقام معظم رهبری در عرصه‌ بهداشت و درمان را، در دل کارکنان و اعضاء هیأت علمی دانشگاه، دانشجویان و مدیران استانی و مردم غیور زنجان قوتی دوباره بخشید.

در این بیانیه آمده است: ما بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، اعم از کارکنان و اعضای هیأت علمی، ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی  برای حضرتعالی و مجموعه‌ دانشگاه در عرصه‌ خطیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در برهه‌ حساس کنونی، بدین‌وسیله حمایت قاطع خود را از جنابعالی اعلام می‌داریم و از هیچ کمکی در راستای نیل به اهداف نظام مقدس اسلامی و خدمت به مردم عزیز استان زنجان دریغ نمی‌کنیم.

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1607662

مهمترین اخبار ایران و جهان: