نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 13:00

استان سمنان ۶ هزار دانش آموز نیازمند دارد/برگزاری «جشن عاطفه ها»

سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه شش هزار دانش آموز نیازمند تحت پوشش این نهاد در استان هستند، گفت: جشن عاطفه ها از ۲۴ الی ۳۱ شهریورماه در استان برگزار خواهد شد.

محمدحسین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه خدمات کمیته امداد در دو حوزه محرومیت زدایی و توانمند سازی است، تاکید کرد: یکی از مهمترین خدمات کمیته امداد حمایت از دانش آموزان و دانشجویان نیازمند با مشارکت خیران نیک‌اندیش در سراسر استان سمنان است.

وی با بیان اینکه شش هزار دانش‌آموز و ۵۳۰ دانشجوی نیازمند در سراسر استان تحت پوشش کمیته امداد هستند، افزود: این قشر در طول سال از کمک هزینه ملزومات آموزشی، لوازم‌التحریر، هزینه آموزشی و … با کمک خیران نیک‌اندیش استان بهره مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در راستای حمایت از این قشر، سالانه پویش‌هایی همزمان با سال تحصیلی برگزار می‌شود که امسال نیز چنین برنامه‌هایی در استان سمنان برقرار خواهد بود، گفت: نیازهای معیشتی و همچنین تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش دو محور برنامه‌های کمیته امداد است.

ذوالفقاری با بیان اینکه پویش ویژه مهر در آستانه سال تحصیلی جدید در استان سمنان از ابتدای شهریورماه آغاز شده و مشارکت مردم خیر و نیک‌اندیش استان در این پویش نسبت به سال قبل افزایش نیز یافته است، ابراز داشت: مردم می‌توانند در سامانه اینترنتی نیکوکاری کمیته امداد کمک‌های خود را به پویش ماه مهر ویژه سال تحصیلی جدید داشته باشند.

وی با بیان اینکه حامیان دانش آموزان حتی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان سمنان مستقیماً به دانش آموزان کمک کنند، بیان داشت: ۱۶۱ مرکز نیکوکاری در سراسر استان سمنان نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از برپایی پایگاه‌های جشن نیکوکاری در استان نیز خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها از ۲۴ الی ۳۱ شهریورماه در سراسر استان سمنان بر پا خواهد شد تا میزبان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در آستانه سال تحصیلی جدید باشد.

ذوالفقاری با بیان اینکه پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی ویژه جشن عاطفه‌ها در پایگاه‌های نماز جمعه تمام شهرهای استان سمنان نیز برپا خواهد شد، ابراز کرد: چهارم مهرماه شاهد برگزاری مراسم ویژه زنگ عاطفه‌ها در سراسر مدارس استان خواهیم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1486118

مهمترین اخبار ایران و جهان: