نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 17:48

جوانی مهم‌ترین سرمایه اجتماعی جامعه است

پارس‌آباد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار پارس‌آباد گفت: جوانان بزرگ‎ترین سرمایه اجتماعی و بهترین فرصت برای توسعه و پیشرفت کشور به شمار می‌آیند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ظهراب‌وند بعد از ظهر سه‌شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس‌آباد با عنوان آسیب‌های اجتماعی در جامعه که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: جوانان مهمترین سرمایه اجتماعی جامعه است و غفلت از این موضوع ممکن است ضربه‌های جدی و غیرقابل جبران بر جامعه اسلامی وارد کند.

وی در مورد همکاری دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی جوانان برای تسریع در انجام برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها باید مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان را با جدیت دنبال کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار پارس‌آباد با اشاره به اینکه رفع مشکلات جوانان هدف ستاد ساماندهی امور جوانان است، تصریح کرد: قشر جوان متعهد و متدین بزرگترین سرمایه اجتماعی هستند و می‌توانند در صورت توجه و مشارکت، توسعه شهرستان را رقم بزنند.

ظهراب‌وند افزود: باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان برای ساماندهی امور جوانان استفاده کرد و در این مورد باید مدیران دستگاه‌های اجرایی همراه باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار پارس‌آباد با تاکید به برگزاری نمایشگاه ویژه جوانان عنوان کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه ارائه ابتکارات و اختراعات جوانان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1496818

مهمترین اخبار ایران و جهان: