نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 16:00

اجلاسیه شهدای کارگری و کارفرمایی همدان برگزار می‌شود

همدان-مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان نیز گفت: اجلاسیه شهدای کارگری و کارفرمایی همدان روز دوشنبه بیستم شهریور ماه با حضور سردار نقدی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده ظهر جمعه در نشست اجلاسیه شهدای کارگری اظهار کرد: اجلاسیه شهدای کارگری و کارفرمایی همدان روز دوشنبه بیستم شهریور ماه با حضور سردار نقدی برگزار می‌شود.

وی افزود: جامعه کارگری همان کسانی هستند چه در پیروزی انقلاب و چه در زمان جنگ تحمیلی پیشتاز عرصه جهاد و شهادت بودند و اکنون هم با وجود مشکلات اقتصادی تلاش می‌کنند تا چرخ تولید متوقف نشود و جا دارد که از فداکاری این قشر به صورت ویژه قدردانی شود.

مسؤول بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان با اشاره به هدف برگزاری این نشست گفت: هدف از برگزاری اجلاسیه شهدای کارگری و کارفرمایی همدان تجدید میثاق با شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت است.

برات‌زاده خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده شهدای کارگری و کارفرمایی با همکاری واحدهای تولیدی و خدماتی و نیز ادارات متولی صنعت و تولید گامی در جهت خدمت به مردم است چرا که با ارج نهادن به مقام کارگر تولید رونق می‌گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1490018

مهمترین اخبار ایران و جهان: