نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 15:26

وعده های مسئولان پیرامون حادثه معدن طرزه دامغان عملیاتی شود

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه جان باختن شش کارگر طی حادثه در معدن طرزه دامغان همه مردم را متاثر کرد، گفت: وعده های مسئولان پیرامون حادثه معدن طرزه دامغان عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای امام این شهر ضمن بیان اینکه طی هفته گذشته شش کارگر در معدن طرزه دامغان بر اثر انفجار و استنشاق گاز جان باختند، ابراز داشت: این حادثه قلب همه مردم را متأثر کرد و آحاد مختلف جامعه با خانواده این عزیزان همدردی کردند.

وی ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار این شش نفر بابیان اینکه حضور استاندار و مسئولان کشوری برای این حادثه اقدامی ارزشمند بود، افزود: سه وزیر در محل معدن طرزه دامغان حضور یافته و از نزدیک شرایط کار در چنین فضایی را دیده و درد و دل کارگران را شنیدند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مسئولان کشوری در بازدید از معدن دستور مصوباتی را صادر کردند، ابراز داشت: برای پیشگیری از تکرار این حوادث باید وزیرها و دیگر مسئولان مربوط به معدن وعده‌های خود را عملیاتی کنند.

مطیعی ضمن بیان اینکه باید نتیجه پیگیری مصوبات از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم رسانده شود، تصریح کرد: اجرای دستورالعمل‌ها می‌تواند از تکرار این دست حوادث پیشگیری کند.

وی افزود: از مسئولان استانی نیز انتظار می‌رود پیگیری اجرای مصوبات را برای ایمن سازی محیط‌های کارگری حتماً در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حماسه حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین، لزوم شرکت در مراسم ۲۸ صفر، جهاد تبیین، جمعه سیاه و قیام خونین ۱۷ شهریور مهمترین مباحث مطرح شده از تریبون این هفته نماز جمعه سمنان بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1489962

مهمترین اخبار ایران و جهان: