نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 10:54

حل مشکلات مراکز کانون‌های پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان بوشهر

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تقویت و حل مشکلات مراکز کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح سه‌شنبه در بازدید از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از مراکز مهم در تربیت و پرورش نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش و زحمات مربیان این مراکز تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی می‌تواند زمینه رشد و مهارت آموزی را برای کودکان و نوجوانان فراهم سازند.

وی با اشاره به اینکه باید برنامه‌های اوقات فراغت ویژه تابستان به صورت کاربردی برنامه‌ریزی و اجرایی شوند، افزود: تقویت و حل مشکلات مراکز کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در اولویت کارهای فرهنگی و تربیتی قرار دارد.

پورات با بیان اینکه نسل جوان سرمایه کشور محسوب می‌شود، گفت: امروز دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال وارد کردن آسیب و گمراهی کودکان و نوجوانان ما است و در همین راستا موظف هستیم از نسل جوان با برنامه ریزی و توسعه فضای آموزشی و فرهنگی مراقبت نمانیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1312462

مهمترین اخبار ایران و جهان: