نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 09:11

میوه فروشان متخلف دهلران بیش از یک میلیارد ریال جریمه شدند

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: در راستای تنظیم بازار و در جهت جلوگیری از گران یا کم فروشی از مراکز عرضه میوه و تره بار، واحدهای صنفی متخلف یک میلیارد و۷۰۰ میلیون ریال جریمه شدند.

لطیف صادقی معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران صبح یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: طی بازرسی و نظارت انجام گرفته از مراکز میوه و تره بار شهرستان و در راستای تنظیم بازار به منظور جهت جلوگیری از گران یا کم فروشی، واحدهای صنفی متخلف یک میلیارد و۷۰۰ میلیون ریال جریمه شدند.

وی افزود: در این بازرسی ها هشت میوه فروش با عمده تخلف عدم درج قیمت بر روی محصول، گران فروشی و همچنین عدم ارائه فاکتور معتبر جریمه شدند.

فرماندارویژه دهلران ادامه داد: با در نظر گرفتن ضرورت رعایت سود متعارف، نصب اتیکت قیمت و ارائه فاکتور فروش باید مد نظر میوه فروشان باشد.

صادقی با تاکید بر اینکه میوه فروشان باید با عرضه میوه باکیفیت بارعایت قیمت‌ها از گران فروشی پرهیز کنند، بیان کرد: در جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان بازدید، بازرسی‌ و نظارت‌ها به صورت جدی در دستور کار ستاد تنظیم بازار شهرستان دهلران قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در اسفندماه نیز ۲۰۱ فقره پرونده تخلف صنفی در شهرستان دهلران به ارزش بیش از ۹۰۰ میلیون تومان تشکیل شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1292018

مهمترین اخبار ایران و جهان: