نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 15:56

کشف ۲۵ هزار موادمحترقه خطرناک در گرمسار/ خانواده‌ها احتیاط کنند

گرمسار- فرمانده انتظامی گرمسار از کشف ۲۵ هزار مواد اولیه محترقه خطرناک در این شهر خبر داد و گفت: با برهم زنندگان امنیت و سلامت مردم برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامحسین عرب ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه امنیت و سلامت خط قرمز پلیس به شمار می‌رود و با برهم زنندگان نظم جامعه به طور قطع برخورد خواهد شد، ابراز داشت: پلیس شهرستان گرمسار برای تحقق این مهم شهر را تحت نظارت دقیق خود دارد تا چهارشنبه آخر سال برای شهروندان به خوبی برگزار شود.

وی ضمن بیان اینکه استفاده از مواد محترقه دست ساز می‌تواند منجر به انفجار، از دست دادن سرمایه یا جان افراد تمام شود، افزود: گاهاً برای افراد نیز اتفاق افتاده که هنگام تهیه این مواد جان خود را از دست دادند لذا از خانواده‌ها انتظار می‌رود طی این ایام بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.

فرمانده انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در پی همین مأموریت ذاتی از واحدهای عرضه کننده مواد محترقه بازدید و با خاطیان برخورد می‌شود، ابراز داشت: در پی اطلاع از نگهداری مواد محترقه در چند واحد مسکونی و صنفی موضوع در دستور کار رسیدگی پلیس اطلاعات امنیت عمومی قرار گرفت.

عرب ضمن بیان اینکه در بازرسی از واحدهای مذکور ۲۵ هزار انواع مواد محترقه خطرناک خارجی قاچاق کشف شده است، تصریح کرد: همگی این واحدها تعطیل و پلمب و گردانندگان آن دستگیر شدند.

وی ضمن بیان اینکه کشف سه کیلوگرم مواد اولیه ساخت نارنجک دست ساز دیگر کشفیات این حوزه بوده است، افزود: شهروندان می‌توانند فعالیت فروشندگان مواد محترقه را با ۱۱۰ درمیان قرار دهند تا موضوع رسیدگی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1088562

مهمترین اخبار ایران و جهان: