نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 16:52

سارقان ارزهای خارجی در گرمسار دستگیر شدند

گرمسار - فرمانده انتظامی گرمسار گفت : سارقانی که کیف پول حاوی ارز خارجی را از فردی سرقت کرده بودند در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شدند .

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی فراجای سمنان، سرهنگ غلامحسین عرب با بیان اینکه در پی وقوع یک فقره سرقت ارزهای خارجی شخصی در یکی از محله‌های شهرستان گرمسار، بلافاصله اکیپی از مأموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام می‌شوند، بیان کرد: سارقان ارزهای خارجی در گرمسار دستگیر شدند.

وی افزود: برابر اعلام شاکی مبنی بر اینکه در جلوی درب منزل خود اقدام به خارج کردن چند کیف و چمدان حاوی مدارک و وجه نقد از خودرو می‌کند و پس از رفتن به داخل منزل متوجه جا گذاشتن کیف پول در جلوی درب خودرو می‌شود که با مراجعه مجدد مشاهده می‌کند کیف پول به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی گرمسار به انجام اقدامات فنی و پیچیده پلیسی در راستای شناسایی سارق یا سارقان اشاره و اضافه کرد: سرانجام با پیگیرهای هوشمندانه و سریع پلیس، سارقان در کمتر از پنج ساعت شناسایی و در مخفیگاهشان طی عملیات غافلگیرانه دستگیر می‌شوند.

عرب تصریح کرد: دو سارق سابقه دار دستگیر شده به سرقت اعتراف و ارزهای خارجی مسروقه شامل پنج هزار و ۵۰۰ دلار و یک هزار و ۷۱۰ یورو به همراه دسته چک بانکی، گذرنامه و یکسری مدارک دیگر از منزل متهمان کشف و با هماهنگی قضائی اموال مکشوفه تحویل مالباخته شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1092818

مهمترین اخبار ایران و جهان: