نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 17:46

تامین 2 هزار تن قیر رایگان برای اجرای پروژه های کوچک روستایی خراسان جنوبی

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: برای ادامه کار، به تازگی تامین دو هزار تن قیر انجام شده و برای اوایل سال آینده با هماهنگی بسیج سازندگی کشور حجم قابل توجهی بر اساس جمع بندی انجام شده ازشهرستان ها وارد استان خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی امروز در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه زیر سازی و آسفالت محور بین گلزار شهدای بهشت اکبر و گلزار شهدای بهشت امام حسین (ع) و راه بین مزارع در شهرستان فردوس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:  با توجه به در نظر گرفتن قیر رایگان برای آسفالت گلزار شهدا و راه های بین مزارع امسال این برنامه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به درخواست مردم و اینکه مطالبه سال قبل بوده پیگیری های لازم انجام و امروز این پروژه با ۱۴ هزار و ۳۰۰ متر مربع حجم عملیات به بهره برداری رسید.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: ۱۵۰ تن قیر توسط بسیج سازندگی برای این پروژه تامین شده است.

هنری به کلیت پروژه های مربوط به تامین قیر اشاره و عنوان کرد: در یکسال گذشته در زمینه های مختلف از جمله جاده های بین مزارع، راه‌های روستایی، حوزه و پایگاه‌های بسیج و مجموعه و مسیرهایی گلزار شهدا اخیرا کار شده است.

وی ادامه داد: در مجموع طی یکسال گذشته ۶ هزار و ۱۰۰ تن قیر جذب شده و حدود ۱۴۰ پروژه با کمک و مساعدت دستگاه های اجرایی استان به پایان رسیده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: برای ادامه کار، به تازگی تامین دو هزار تن قیر انجام شده و برای اوایل سال آینده با هماهنگی بسیج سازندگی کشور حجم قابل توجهی بر اساس جمع بندی انجام شده از سطح شهرستان ها وارد استان خواهیم کرد.

پایان پیام /۳۶۳۵/ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1098018

مهمترین اخبار ایران و جهان: