نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 11:59

افزایش پروازهای ازبکستان به «لندن»، «فرانکفورت» و «ریگا»

شرکت هواپیمایی «ازبکستان ایرویز» از روز 26 مارس با اهداف ایجاد شرایط بهتر برای مسافران تعداد پروازهای خودرا از «تاشکند» به «لندن»، «فرانکفورت» و ریگا» افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، شرکت «ازبکستان ایرویز» از روز 26 مارس با اهداف ایجاد شرایط خوب برای مسافران و بیشتر کردن سفر مسافران تعداد پروازهای خود را از «تاشکند» به «لندن»، «فرانکفورت» و «ریگا» افزایش می‌دهد.

بدین ترتیب، از 26 مارس تعداد پروازها در مسیر «تاشکند - لندن – تاشکند» از 2 به 3 بار در هفته افزایش می‌یابد. علاوه بر روزهای سه شنبه و جمعه، پروازها روزهای یکشنبه نیز انجام می‌شود.

از 29 مارس تعداد پروازها در مسیر «تاشکند - فرانکفورت – تاشکند» از 3 به 4 بار در هفته افزایش می‌یابد. از این پس پروازهای مستقیم به «فرانکفورت» روزهای دوشنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و شنبه انجام می‌شود.

از 29 مارس تعداد پروازها در مسیر «تاشکند - ریگا – تاشکند» تا 3 بار در هفته افزایش می‌یابد. مسافران می‌توانند روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه با پروازهای مستقیم سفر کنند.

علاوه بر این، در رابطه با انتقال به برنامه پروازهای تابستانی از 28 مارس شرکت «ازبکستان ایرویز» در مسیر «تاشکند - میلان – تاشکند» و از 31 مارس در مسیر «تاشکند - پاریس – تاشکند» پروازهای مستقیم راه اندازی می‌کند.

پایان پیام/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1097362

مهمترین اخبار ایران و جهان: