نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 00:18

«اسماعیل احمدی» در میدان‌های محرومیت‌زدایی حضوری عاشقانه داشت

اراک- سردار محسن کریمی در پی جان باختن مدیرکل حوزه ریاست وزارت ورزش و جوانان و مسئول جبهه جهادی منتظران خورشید پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی در پی آسمانی شدن مدیرکل حوزه ریاست وزارت ورزش و جوانان و مسئول جبهه جهادی منتظران خورشید پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

هجران شهادت گونه مردی از تبار جهادگران بی‌ادعا و فرزند برومند استان مرکزی زنده یاد «دکتر اسماعیل احمدی» از بسیجیان و جهادگران پرتلاش که در میدان جهاد و خدمت رسانی به مردم آوازه‌ای بلند داشت، موجب اندوه و تأثر فراوان گردید.

نویسنده و جهادگر خستگی ناپذیر «دکتر اسماعیل احمدی» با حضور تأثیر گذارش در عرصه‌های جهاد خدمت رسانی منشأ خدمات ماندگار و تأثیرگذاری بود و در میدان‌های محرومیت زدایی حضوری عاشقانه و دلیرانه داشت و خدمات صادقانه و تلاش‌های جهادی ایشان در روستاهای شهرستان زرندیه استان مرکزی به عنوان مسئول جبهه جهادی منتظران خورشید همواره ماندگار خواهد بود.

اینجانب این ضایعه اندوه بار را به خانواده معظم آن جهادگر با اخلاق و ولایی و جامعه پرافتخار جهادگران و ورزشکاران تسلیت عرض نموده و از درگاه کبریایی برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌نمایم.

«اسماعیل احمدی» در میدان‌های محرومیت‌زدایی حضوری عاشقانه داشت

منبع: مهر
شناسه خبر: 1053362

مهمترین اخبار ایران و جهان: