نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 14:34

نمایشگاه هفته دولت در مشهد برگزار می‌شود

مشهد ـ معاون استاندار خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه هفته دولت در مشهد با هدف ارتباط بی‌واسطه مردم با مدیران دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان یوسفی در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی اظهار کرد: هدف اصلی ما ارتقا تصویر مطلوب از دولت در افکار عمومی است، در زمانی که دشمن در حال تلاش بر تشویش افکار عمومی در این زمینه است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: شعار هفته دولت، دولت مردم است و باید این ارتباط دو سویه پررنگ شود.

وی تصریح کرد: همچنین به دنبال شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه هستیم و نگاه شما باید استانی باشد. ما می‌توانیم در خیلی از شاخص‌های دستگاهی اقدامات زیادی انجام دهیم.

یوسفی افزود: یک شاخص که طی یک سال گذشته مهم بوده باید پررنگ اطلاع رسانی شود. همچنین موفقیت‌های خاصی که دولت و دستگاه‌های اجرایی داشته‌اند باید بیان شود.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: هر دستگاه باید سه اقدام مهم را که در طول دولت شکل گرفته را مطرح کند، این انتخاب بخاطر پرهیز از تبلیغات متکثر و کم اثر است.

به گفته وی، باید برای هفته دولت به گونه‌ای برنامه‌ها برگزار شود که همه مردم حضور داشته باشند. همچنین برخی دستگاه‌ها برنامه‌هایشان مشترک است که باید با انسجام و هماهنگی آن را برگزار کنند.

یوسفی خاطرنشان کرد: بیان اقدامات و مقایسه اقدامات در قالب گزارش عملکرد یک ساله بیان و آثار مثبت اقدامات اطلاع رسانی شود.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در هفته دولت نیز کارگروه‌هایی شکل گرفته است که باید با هماهنگی استانداری برنامه‌های خود را اجرا کنند. همچنین برنامه‌های مشخص شده در روزشمار هفته دولت نیز در دستور اجرایی قرار گیرد. میز خدمت، نشست با اصحاب رسانه، برگزاری تورهای اطلاع رسانی، تولید محتوا و غیره از جمله این برنامه‌ها است.

وی گفت: در آستانه هفته دولت ۳۱ مرداد و ۱ شهریور ماه نمایشگاه دستاوردهای‌دولت برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی دستاوردهای دولت و ارتباط دو سویه مردم با مدیران است.

یوسفی خاطرنشان کرد: ارتباط بی‌واسطه مردم با مدیران باید در این نمایشگاه به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441818

مهمترین اخبار ایران و جهان: