نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 08:29

آسفالت محورهای شریانی استان بوشهر اصلاح می‌شود

بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: آسفالت محورهای شریانی استان بوشهر اصلاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اصلاح آسفالت جاده‌های استان با اولویت محورهای کریدوری و شریانی، در فاز نخست ۱۳۸ کیلومتر از محورهای استان با اعتبار اولیه ۳۵۵ میلیارد تومان روکش خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر اضافه کرد: در این عملیات که تا پیش از فصل زمستان ادامه دارد، تلاش داریم هیچ محور اصلی و کریدوری که از نظر روکش مشکل داشته باشند در استان نداشته باشیم.

اخترشناس افزود: فاز اول این پروژه با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان در مرحله تجهیز کارگاه و ابلاغ قرارداد پیمانکار می‌باشد که شامل بزرگراه سیراف در محدوده تنگستان، سه راه گادویی به تل سیاه، حدفاصل میدان تره بار برازجان، حدفاصل روستای کلل به زیارت دشتستان، چغادک- بنه گز، گردنه عامری دیلم و… است.

وی یادآور شد: در جنوب استان نیز ترمیم و بهسازی محور جم- سیراف ابلاغ قرارداد شده و به زودی اجرایی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود اعتبار و میزان روکش محورهای کریدوری استان افزایش خواهد یافت، یادآور شد: این پروژه‌ها نقش بسزایی در افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای، نگهداری شبکه راه‌ها به عنوان سرمایه ملی و ارتقای کیفیت محورهای شریانی استان خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1427962

مهمترین اخبار ایران و جهان: