نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 23:28

فعالیت ۲ روزه موکب رسانه‌ای در بابل

مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان بابل از برپایی و فعالیت ۲ روزه موکب رسانه بابل با حضور فعالان رسانه‌ای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، روح‌الله رفیعی کشتلی امشب در حاشیه برپایی اولین موکب رسانه‌ای استان مازندران در شهرستان بابل در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این موکب برای نخستین بار در استان مازندران با هدف همدلی در بین رسانه‌ها و ترویج فرهنگ عاشورا در بین عزاداران حسینی برپا شده است.

وی ادامه داد: موکب رسانه بابل که برای نخستین بار در استان همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی شامل ایستگاه روزنامه عصر عاشورا، ایستگاه عکاسی صلواتی با زمینه محرم با حضور عکاسان برتر خبری شهرستان، ایستگاه کاریکاتور شمر زمانه، ایستگاه نقاشی کودکان همراه با اهدای جایزه، اهدای سربند، توزیع بیش از ۵ هزار وعده غذا و میان‌وعده در تاسوعا و عاشورای حسینی با همکاری خانه مطبوعات، بسیج رسانه و شهرداری بابل در مسیر تردد عزاداران حسینی در خیابان آیت‌الله روحانی بابل برپا شده بود همزمان با شام غریبان امام حسین و یارانش به پایان رسید.

مسؤول بسیج رسانه بابل گفت: بیش از ۵۰۰ کودک ضمن حضور در ایستگاه نقاشی با هدایای سربند، مداد و مداد رنگی و پذیرایی کودکانه پذیرایی شد.

وی در پایان گفت: حدود ۴۰۰ عکس کودکانه و خانوادگی صلواتی با زمینه حرم حسینی با حضور در ایستگاه عکاسی موکب ثبت شد.

پایان پیام/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1417218

مهمترین اخبار ایران و جهان: