نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 14:58

حقانیت عاشورا را تبیین کنیم/ محرومیت زدایی اولویت اصلی

ساری- استاندار مازندران گفت: باید با مانور و اجتماع عظیم، حقانیت عاشورا را به درستی تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار سید محمود حسینی‌پور ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان مازندران با تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت حماسه عاشورا هر سال با شکوهتر و پرشکوه برگزار می‌شود و پرچم نهضت عاشورا طنین انداز است.

وی به عنوان اینکه حضرت امام حسین تمام هستی خود را در راه رضای حق فدا کرد تصریح کرد: مدیران باید با جهاد تبیین ارزش‌های اسلامی و دستاوردهای دولت را تبیین و تشریح کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه عملکرد دولت در هفته دولت باید توسط دستگاه‌های اجرایی برای مردم بازگو شود، تاکید کرد: باید برای مردم مشخص کنیم که کدام یک از مدیران کار و تلاش کرده‌اند و سه ره را از ناسره تشخیص دهیم.

وی از راه‌اندازی ستادی برای پیگیری اقدامات یک ساله دولت در استان خبر داد و گفت: مدیران کم عملکرد مطلوب نیز نداشته باشند در هفته دولت معرفی می‌شوند.

استاندار مازندران محرومیت زدایی را جزو اولویت‌های اصلی مدیران برشمرد و گفت: باید به ملت عاشورایی که در طول حماسه عاشورایی و انقلاب اسلامی حماسه آفریدند افتخار کرد و قدر آنان را دانست.

وی پیام محرم و حضرت امام حسین علیه السلام را ایستادگی خواند و گفت: ملت ایران نیز از این امام امام درس گرفته است و مردم ایران با ایستادگی در طول نهضت عاشورایی امام حسین دنیا را تسلیم کردند..

حسینی پور با عنوان اینکه خط امام حسین (ع) و عاشورا در مسیر حرکت و تعالی است، گفت: باید حقانیت عاشورا را با اجتماع بزرگ به درستی تبیین کنیم و استکبار به دلیل واهمه از عصر ظهور، اقدام به اعمال فشار به ملت ایران کرده است.

استاندار مازندران با اشاره به سفر به روسیه بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌ها برای رسیدن به جایگاه واقعی استان تاکید کرد و گفت: سازمان مدیریت و دستگاه‌های مختلف باید دستاوردهای سفر به روسیه را پیگیری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1405562

مهمترین اخبار ایران و جهان: