نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 14:55

۲۰ طرح راه روستایی چهارمحال و بختیاری به بهره برداری می‌رسد

شهرکرد_معاون فنی و ساخت راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌های چهارمحال و بختیاری از بهره‌برداری ۲۰ طرح راه روستایی چهارمحال و بختیاری هم زمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی مرتضوی زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه طرح‌های حوزه فنی و ساخت راه‌های روستایی در استان ۵۶ طرح است که ۲۰ طرح آن در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با اشاره به اینکه حوزه معاونت فنی و ساخت راه‌های روستایی از سال ۹۹ از راه وشهرسازی به راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای داده شده که در ۴ حوزه اداره راه‌های روستایی، فنی و نظارت، مدیریت راه‌ها و فن‌آوری اطلاعات فعالیت دارد گفت: در استان ۲ هزار و ۳۷۲ کیلومتر راه وجود دارد که ۲۹۱ کیلومتر آن راه‌های فرعی هستند که نگهداری و ساخت هر دو تحت نظارت این معاونت انجام می‌شود.

مرتضوی زاده بیان داشت: در مجموع باید ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی دراستان ساخته شود که ۱۸۰ کیلومتر آن برای روستاهای زیر ۲۰ خانواراست.

وی خاطر نشان کرد: طرح محور شیخ علی‌خان به غاریخی، محور هوره به قلعه موسی، روکش آسفالت محور قلعه منج به تونل چهارطاق، قلعه مدرسه و چرچیل از جمله این طرح‌ها است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1419862

مهمترین اخبار ایران و جهان: