نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 20:04

صدور حکم رتبه بندی ۱۰ هزار و ۴۱۸ نفر از فرهنگیان کردستان

سنندج- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان گفت: تاکنون برای ۱۰ هزار و ۴۱۸ نفر از فرهنگیان استان حکم رتبه بندی صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر مخدومی روز چهارشنبه در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان با ارائه گزارشی از روند اجرای رتبه بندی و صدور احکام فرهنگیان، اظهار کرد: هیئت‌های ممیزه استان، شهرستان‌ها و مناطق همزمان با دیگر استان‌ها تشکیل شده و میز کار رتبه بندی نیز متناظر آن برای پیگیری جزئیات کار ایجاد شده است.

وی افزود: هر روز ساعت ۱۲ مشکلات حوزه رتبه بندی در استان و نیز آمار و اطلاعات مربوط به صدور احکام از طریق میز کار رتبه بندی و امور اداری به وزارت ارسال می‌شود.

مخدومی با اشاره به پیگیری‌های شبانه روزی حوزه امور اداری، به آمار پرونده‌های تأیید شده در مراحل مختلف رتبه بندی پرداخت و عنوان کرد: تا امروز ۲۲ هزار و ۸۴۸ نفر از فرهنگیان کردستان مستندات خود را در سامانه رتبه بندی بارگذاری کرده اند که ۲۲ هزار و ۶۲۸ پرونده توسط مدیر، ۱۸ هزار و ۶۱۹ پرونده در امور اداری، ۲۰ هزار و ۲۶ پرونده در حراست و ۲۱ هزار و ۹۴۰ پرونده توسط گزینش مورد تأیید قرار گرفته است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان در ادامه به تعداد احکام رتبه بندی صادر شده اشاره کرد و گفت: تاکنون حکم رتبه بندی ۱۰ هزار و ۴۱۸ نفر از همکاران صادر شده است که از این میان، ۴۹۳ نفر از همکاران در رتبه آموزشیار معلم، ۲ هزار و ۲۴۲ نفر مربی معلم، ۶ هزار و ۸۲۵ نفر استادیار معلم، ۸۳۰ نفر دانشیار معلم و نیز ۲۸ نفر در رتبه استاد معلم قرار گرفته اند.

مخدومی افزود: احکام همکاران دیگر نیز بنا به اعلام وزارت باید تا ۱۲ اسفند صادر شده و ارسال حقوق ماه اسفند با احکام جدید صورت گیرد و این آمادگی وجود دارد تا با کار جهادی و شبانه روزی در روزهای آینده، این مهم تحقق یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت تأیید ضوابط ابلاغ پرسنل در استان کردستان اشاره کرد و گفت: کردستان در زمینه صدور ابلاغ موظف رتبه ۹ را در بین استان‌های کشور داشته و ۹۷.۴۷ درصد این ابلاغ‌ها تأیید ضوابط شده است.

وی از شهرستان‌ها و مناطق خواست با پیگیری مستمر خود، زمینه تأیید ابلاغ‌های باقیمانده را فراهم کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1067045

مهمترین اخبار ایران و جهان: