نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 13:15

برای پاسخگویی به شبهات دانشجویان آماده ایم

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: آماده پاسخگویی به شبهات دانشجویان و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی هرمزگان با حضور جمعی از مقامات ستادی و استانی برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌ والمسلمین دکترعباس نصیری‌فرد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی، اظهار داشت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مأموریت‌هایی دارند که براساس مطالبات رهبر معظم انقلاب مشخص می‌شوند.

وی افزود: ما سیاست‌های کلی که در دانشگاه‌ها بر پایه منظومه فکری مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است را پیگیری می‌کنیم. حرکت در راستای گسترش مسائل دینی و معنوی، مسائل سیاسی و دفاع از مبانی انقلاب اسلامی و برگزاری کارگاه‌ها و جلسات آموزشی پیرامون ایجاد رشد فکری و اندیشه‌ای در بین دانشگاهیان و دانشجویان از مأموریت‌هایی است که دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها دارند.

نصیری‌فرد گفت: ما در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه جامع علمی کاربردی علاوه بر اینکه به این مباحث می‌پردازیم، مسائل دیگری را از جمله جهاد تبیین، پاسخگویی به شبهات دانشجویان و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‌پردازی در بین دانشجویان و ایجاد فضایی مطلوب برای بحث و بررسی و بسترسازی برای تفکر و اندیشه آزاد بین دانشجویان نیز دنبال می‌کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1073945

مهمترین اخبار ایران و جهان: