نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 14:45

ترویج فرهنگ خدمتگزاری اولویت مسئولان قرار گیرد

رشت - نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر حل مشکلات با نگاه جهادی و انقلابی، گفت: ترویج فرهنگ خدمتگزاری در بین مسئولان در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احسان الله محمدی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح شبستان امام رضا علیه السلام حضرت آستان مقدس فاطمه اخری در رشت، اظهار کرد: خدمت صادقانه به مردم بهترین عبادت برای مسئولان است.

وی با اشاره به ارزش و جایگاه خدمت بی منت برای مردم، افزود: ترویج فرهنگ خدمتگزاری در بین مسئولان در اولویت قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیاری از مشکلات و مسائل با فرهنگ کار جهادی قابل حل است، گفت: نگاه جهادی و انقلابی به سرعت بخشی کارها و امورات کمک می‌کند.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: خدمتگزاری صادقانه و بی منت به مردم از سوی اهل بیت علیهم السلام سفارش فراوان شده است.

لزوم بکارگیری از ظرفیت بسیج در دستگاه‌های مختلف

«سرهنگ احمد ابراهیمی» مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در این مراسم اظهار کرد: همدلی، هم افزایی و تعامل خوبی بین دستگاه‌ها و مسئولان استان گیلان ایجاد شده است که ثمرات خوبی به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اجرای طرح آبرسانی در مناطق روستایی گیلان از سوی بسیج سازندگی، افزود: حرکت انقلابی و جهادی اثربخشی در حوزه آبرسانی مناطق روستایی گیلان آغاز شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ساخت شبستان امام رضا علیه السلام آستان مقدس حضرت فاطمه اخری (س) نتیجه یک کار جمعی و جهادی است، گفت: اقداماتی که با رنگ و بوی جهادی و انقلابی شروع شروع قطعاً اثربخش خواهد بود.

ابراهیمی با بیان اینکه ظرفیت مردمی و جهادی بسیج در اختیار مسئولان استان وجود دارد، اضافه کرد: بکارگیری از ظرفیت‌های ارزشمند بسیج در پیشبرد اهداف دولت مورد توجه قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1131589

مهمترین اخبار ایران و جهان: