نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 14:58

صحرایی درد دل فرهنگیان را شنید

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری مشکلات فرهنگیان را شنید و برای حل برخی از این مشکلات دستوراتی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه پاسخگویی بر خط تلفن ۶۱۳۳ ظهر امروز با حضور رضامراد صحرایی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برگزار شد.

در این برنامه پاسخگویی، معلمان فرهنگی با تماس با سرپرست وزارت آموزش و پرورش مشکلات خود را در میان گذاشتند و صحرایی در بسیاری از موارد به صورت برخط با تماس با مدیر استانی مربوطه مشکل افراد را حل کرد.

در یکی از این تماس‌ها، یکی از فرهنگیان در استان آذربایجان شرقی شکایت خود را مطرح کرد. او که نیروی خرید خدماتی بود پنج ماه حقوق نگرفته بود و پس از تعطیلات نوروز تنها مبلغ پنج میلیون و صد هزار تومان به حساب وی واریز کرده بودند. صحرایی با تماس با مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی دستور دارد تمامی معوقات این نیروی خرید خدماتی واریز شود.

یکی دیگر از فرهنگیان از استان اصفهان در تماس تلفنی عنوان کرد با توجه به ساخت یک مدرسه خیرساز در منطقه فعالیت خود، از سرپرست آموزش و پرورش خواست این مدرسه هر چه زودتر تکمیل شود تا در مهرماه سال تحصیلی آینده دانش آموزان منطقه در فضایی بهتر و با تراکم کمتر دانش آموزی تحصیل کنند.

حل مشکلات معیشتی سرایداران، احتساب رتبه بندی برای نیروهای اداری و سرایداران، توجه بیشتر به تالیفات فرهنگیان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیگر مواردی بود که فرهنگیان در تماس با سرپرست وزارت آموزش و پرورش مطرح کردند.

خبر در حال تکمیل است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1178101

مهمترین اخبار ایران و جهان: