نیوز سیتی!
13 فروردین 1402 - 18:28

پذیرش بیش از یک میلیون و ۶۶۰ هزار مسافر در طرح اسکان فرهنگیان

آمار استقبال فرهنگیان از طرح اسکان در ایام نوروز ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق آنچه از آمار سامانه اسکان نوروزی فرهنگیان مشخص شده، رشد ۳۰ درصدی پذیرش مهمان در ایام نوروز امسال است که به نحو شایسته‌ای به انجام رسید.

امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و فعالیت سامانه اسکان فرهنگیان، فرآیند پذیرش مسافران نوروزی با اقبال خوبی مواجه بوده است که این اقبال از سوی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری هم مورد تأیید قرار گرفت.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۱۳ فروردین یک میلیون و ۶۶۷ هزار و ۷۰۵ مسافر نوروزی در قالب ۴۰۶ هزار و ۲۴۲ خانوار در مراکز اسکان آموزش‌وپرورش حضور یافته‌اند.

براساس تازه‌ترین آمارهای ثبت‌شده در سامانه اسکان نوروزی فرهنگیان، میزان پذیرش مسافران تا کنون به ۲ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۹۰۷ نفر - روز رسیده است.

فارس، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، بوشهر و هرمزگان، شش استانی هستند که به ترتیب بیشترین میزان پذیرش مسافران نوروزی را در این طرح داشته‌اند.

ر طرح اسکان فرهنگیان در ایام نوروز ۱۴۰۲، ۷۴۷ مرکز رفاهی و ۶۳ هزار و ۶۳۴ کلاس درس در قالب ۸۲۹۸ مدرسه پذیرای مسافران نوروزی بودند. همچنین ۱۹ هزار و ۴۴۵ نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی به میزبانی از مسافران طرح اسکان پرداختند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1123401

مهمترین اخبار ایران و جهان: