نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 10:46

فرمانده انتظامی کرمانشاه به عنوان مدیر نمونه سال معرفی شد

سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان در بیست و ششمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، روسا و مدیران فراجا به عنوان یکی از مدیران نمونه در سال ۱۴۰۱ انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان لوح تقدیر خود را از دستان سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دریافت کرد و مورد تجلیل قرار گرفت.

در متن لوح تقدیر و تجلیل رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از فرمانده انتظامی استان کرمانشاه آمده است:

برادر ارجمند سرتیپ دوم علی اکبر جاویدان - فرمانده محترم انتظامی استان کرمانشاه

«امنیت به عنوان یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه است، که تحقق این امر خطیر میسر نیست، مگر با همت و تلاش نیروهای خدوم و فداکار که با بذل جان جان خویش آسایش و امنیت را برای مردم به ارمغان می‌آورند.

با توجه به ارزیابی‌های به عمل آمده جنابعالی که با تاسی از آموزه‌های ارزشمند دین مبین اسلام و اجرای تدابیر و برنامه‌ها نسبت به انجام وظایف و ماموریت‌های محوله همت گمارده‌اید، به‌عنوان یکی از مدیران برتر سال ۱۴۰۱ برگزیده شده‌اید.

لذا لازم می‌دانم به پاس این موفقیت ارزشمند از زحمات و مساعی موثر شما و سایر همکاران محترم صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

توفیقات شما در جلب رضایت خداوند متعال و در امتداد آن جلب رضایت مردم در حراست از امنیت و تامین آسایش عمومی تحت زعامت و رهبری فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای (مدظل له العالی) از درگاه ایزد منان خواستارم.»

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1175201

مهمترین اخبار ایران و جهان: