نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 12:48

دستگیری ۲۵ سارق خطرناک در کرمانشاه/ ۱۳۰ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف ۱۳۰ میلیارد ریال اموال مسروقه طی فروردین امسال با تلاش ماموران پلیس و در راستای اجرای طرح های مقابله با سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مهم پلیس در سال‌جاری مبارزه با سرقت به عنوان یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردمی و عوامل ناامن کننده در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا طی فروردین امسال ۱۴ باند سرقت منهدم و ۳۸ سارق و ۶ مالخر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کشف بالغ بر ۳۰۰ فقره سرقت از سارقان دستگیر شده، خاطرنشان کرد: ارزش سرقت‌های کشف شده به بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال می‌رسد.

وی یادآور شد: در فروردین امسال نیز ۸ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت که سارقان برای سرقت از آن ها استفاده می کردند، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

جاویدان گفت: یکی از برنامه‌هایی که امسال برای مقابله با سرقت داریم استفاده از تمامی ظرفیت‌های پلیس است که در همین راستا از توان و ظرفیت یگان ویژه هم استفاده کرده‌ایم.

وی در ادامه از اجرای ۷۴ طرح مقابله‌ای با سارقان در سال گذشته خبر داد و گفت: در این راستا ۱۶۲ باند سرقت متلاشی شد.

رئیس پلیس کرمانشاه همچنین با اشاره به دستگیری ۲۵ نفر از سارقان حرفه‌ای و خطرناک که سوابق متعدد در سرقت‌های خشن و مسلحانه داشته‌اند، افزود: از این افراد بالغ بر ۲۸۰ فقره سرقت‌های مهم نظیر منزل و مغازه و همچنین ۸ قبضه اسلحه کشف شد.

وی در پایان با اشاره به کشف تعداد زیادی اموال مسروقه و تحویل به صاحبانشان، گفت: پلیس با همه توان به مقابله با سارقان خواهد پرداخت و اجازه نمی‌دهیم کرمانشاه که یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است جولانگاه افراد سارق و مجرم شود.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1173589

مهمترین اخبار ایران و جهان: