نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 12:25

احداث دو دستگاه پل عابر پیاده در محورهای بوشهر

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: به منظور تامین ایمنی بیشتر عبور و مرور عابران پیاده دو دستگاه پل عابر پیاده جدید در محورهای استان در حال احداث یا جانمایی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، حسین معتقد رئیس اداره بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: به منظور تامین ایمنی بیشتر عبور و مرور عابران پیاده دو دستگاه پل عابر پیاده جدید در محورهای استان در حال احداث یا جانمایی شده است.

وی افزود: در راستای ارتقای ایمنی عبور و مرور عابران پیاده خصوصا دانشجویان در بزرگراه بوشهر- برازجان، احداث پل عابر پیاده روبروی دانشکده فنی امام خامنه‌ای بوشهر در دستور کار قرار گرفته که اکنون پیشرفت 60 درصدی دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: این پل با برآورد 3 میلیارد و 800 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی اجرایی شده و تا اواسط خردادماه به بهره برداری خواهد رسید.

معتقد از مکان یابی یک دستگاه پل عابر پیاده در محور روستایی طلحه-شاه پسرمرد در بخش ارم دشتستان خبر داد و اعلام کرد: با توجه به تردد بالای خودروها، دانش آموزان و روستائیان در این مسیر، به منظور کاهش حوادث و تصادفات و جلوگیری از مرگ و میر عابران، پیگیر جذب اعتبار و شروع پل عابر در این محدوده هستیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۴ دستگاه پل عابر پیاده در سطح محورهای ارتباطی بوشهر توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اجرایی شده و در حال بهره برداری است.

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1179845

مهمترین اخبار ایران و جهان: