نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 16:01

۹۷ درصد اردبیلی‌ها کارت ملی دارند

اردبیل- سرپرست ثبت احوال استان اردبیل گفت: با ثبت‌نام یک میلیون و ۳۲ هزار نفر شاهد پوشش ۹۷ درصدی صدور کارت هوشمند ملی در استان اردبیل هستیم.

وحید خلوصی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: یک میلیون و ۳۲ هزار و ۷۴۷ نفر متقاضی واجد شرایط دریافت کارت ملی در استان اردبیل اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: اطلاعات کارت هوشمند ملی به عنوان زیرساخت و ملاک اصلی تمام فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بخش‌های خصوصی عمل می‌کند.

سرپرست ثبت احوال استان اردبیل گفت: هموطنانی که نسبت به کارت ملی اقدام و یا تحویل گرفته‌اند، اطلاعات آنها در خدمات مختلف اجتماعی قابل بهره‌برداری است.

خلوصی افزود: از ابتدای طرح تا آخر سال ۱۴۰۱ تعداد یک میلیون و ۳۲ هزار و ۷۴۷ نفر نسبت به کارت هوشمند ملی اقدام کردند که ۹۷ درصد واجدین شرایط استان را شامل می‌شود.

سرپرست ثبت احوال استان اردبیل با بیان اینکه ۹۰۶ هزار و ۵۳۰ نفر کارت ملی خود را دریافت کرده‌اند، ادامه داد: مردم می‌توانند با شماره‌گیری #۶۰۹۰*۴* از طریق گوشی همراه وضعیت کارت خود را از لحاظ در دست چاپ بودن و یا آماده تحویل بودن مشاهده و اقدام لازم را انجام دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1159889

مهمترین اخبار ایران و جهان: