نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 17:03

برگزاری حلقه معرفتی ویژه روزه اولی‌ها در بجنورد

مدیر کانون فرهنگی هنری نسیم رحمت مسجد امام حسن عسکری (ع) بجنورد از برگزاری حلقه معرفتی ویژه روزه اولی‌ها طی ماه رمضان خبر داد و گفت: اهمیت روزه‌داری و نقش تربیتی آن در این جلسات بیان شد.

سید امیر رضا سیدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نوجوانان و جوانان مسجد امام حسن عسکری در قالب فعالیتی هیئتی با غبار روبی مسجد به استقبال ماه خدا و پرهیزکاری رفتند.

مدیر کانون فرهنگی هنری نسیم رحمت مسجد امام حسن عسکری (ع) بجنورد به سخنرانی‌های شبانه اشاره کرد و گفت: این نشست‌ها با موضوع «فضیلت ماه رمضان» و سخنرانی حجت الاسلام یوسف آذری آغاز شد و پس از آن نیز با محوریت قرآن کریم و موضوع تاریخ قرآن توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مدت ۴ شب ادامه یافت.

وی افزود: نشست‌های آشنایی با صحیفه سجادیه، و تشریح و تحلیل آن با سخنرانی حجت الاسلام سید محمد افشین فر، مسئول قرارگاه صاحب الامر (عج) خراسان شمالی به مدت ۳ شب برگزار شد.

سیدی زاده گفت: نشست‌های دیگری همچون تاریخ امام حسن مجتبی (ع)، قضا و قدر و مسئله ولایت فقیه، مشاوره و خانواده و… در ادامه شب‌های ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری نسیم رحمت بیان داشت: حلقه معرفتی ویژه روزه اولی‌ها با هدف تبیین اهمیت روزه داری و نقش تربیتی و رفتاری آن نیز برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1127589

مهمترین اخبار ایران و جهان: