نیوز سیتی!
21 فروردین 1402 - 09:03

هوبت سپاه بر پایه ایمان و معنویت است

بوشهر- امام جمعه دیر گفت: سپاه پاسداران بر پایه ایمان و معنویت و تقوا ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی عصر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان دیر، اظهار داشت: سنت حسنه قدرشناسی از افراد علاوه بر اینکه یک دین است، باعث تشویق و دلگرمی دیگران در خدمت به دین و انقلاب و نظام اسلامی می‌شود.

امام جمعه دیر با تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین (ع)، افزود: از فرصت شب‌های قدر بیشترین استفاده به ویژه در بحث تفکر در آفرینش انسان و هدف از خلقت او داشته باشیم زیرا این فرصت‌ها زودگذر است.

وی با اشاره به شعار مهار تورم و رشد تولید، بیان داشت: باید حواسمان باشد که جنگ ترکیبی دشمن را فراموش نکنیم و این موضوع تحت تأثیر شعار سال قرار نگیرد.

حسینی با بیان اینکه امروز یکی از ارزش‌هایی که مورد هجمه دشمن است، موضوع حجاب و پوشش اسلامی است، گفت: هدف دشمن حمله به باورهای سیاسی و مذهبی و ایجاد دو قطبی در جامعه و گرفتن نرم افزار قدرت ملی ما یعنی ارزش‌های دینی و ملی و اعتقادات مردم است.

وی با تاکید بر اینکه از ارزش‌ها و مقدسات دفاع کنیم، عنوان کرد: دشمن از طریق حمله به اعتقادات ما به دنبال بی ثباتی و ناامنی و ایجاد جنگ داخلی است که در گذشته سرشان به سنگ خورده و باز هم خواهد خورد.

حسینی ادامه داد: سپاه پاسداران بر پایه ایمان و معنویت و تقوا ایجاد شده و اگر بخواهد مانند گذشته پرشور حماسه بیافریند و نقشه‌های دشمن خنثی کند و در همه صحنه‌ها بدرخشد، باید هویت خود را حفظ کند.

وی فرمانده سابق سپاه دیر را فردی ولایی، ایمانی و مردمی دانست و از خدمات وی قدردانی کرد و افزود: در دوران مسئولیت ایشان شاهد تقویت روحیه معنوی در سپاه دیر بودیم.

امام جمعه دیر خواستار حمایت مردم و مسئولین از فرمانده جدید سپاه دیر شد و بیان کرد: انتظار ما این است که ایشان خادم اهل‌بیت بماند و به خدمتگزاری و نوکری اهل‌بیت افتخار کند تا مردم هم پشتیبان او باشند.

وی یادآور شد: همچنین تقویت معنویت در سپاه و خدمت به مردم سرلوحه کاری فرمانده جدید سپاه دیر باشد و منویات رهبر فرزانه انقلاب را مدنظر قرار دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1139301

مهمترین اخبار ایران و جهان: