نیوز سیتی!
10 فروردین 1402 - 13:42

راه‌حل اصلی برون رفت از مشکلات کشور در رونق تولید است/ مجلس به دور از شعارزدگی برای تحقق شعار قدم بردارد

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌حل اصلی برون رفت از مشکلات کشور در رونق تولید ملی بوده و این امر موضوعی منطبق بر حقایق و تحلیل های علمی و واقعیات عینی اقتصاد کشور است.

روح الله متفکرآزاد در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز ضمن اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان "مهار تورم و رشد تولید" اظهار داشت: شعار امسال نیز مانند سال‌های قبل نشان از حکمت مقام معظم رهبری در هدف‌گذاری فرآیند حرکتی کشور است و فرمایش ایشان هم زمان شناسانه و هم عالمانه و مبتنی بر بررسی‌ها و تحلیل‌های دقیق علمی است.

وی تصریح کرد: تاکید و توجه مقام معظم رهبری به موضوع تورم به عنوان یکی از اساسی‌ترین مشکلات کشور که به شدت مردم را اذیت می‌کند، نشان می دهد که حل این مساله یکی از ضروریات و واجبات فعلی کشور است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: از طرف دیگر توجه ویژه ایشان به بخش تولید اشاره‌ای حکیمانه به این است که راه‌حل اصلی برون رفت از مشکلات کشور در رونق تولید ملی بوده و این امر موضوعی منطبق بر حقایق و تحلیل های علمی و واقعیات عینی اقتصاد کشور است.

متفکر آزاد خاطرنشان کرد: امیدواریم مجلس شورای اسلامی و دولت نیز در سال پیش رو به دور از شعارزدگی و با پرهیز از کم کاری در مسیر تحقق شعار سال قدم بردارند چرا که نتیجه توجه به خروجی عملی این شعار، شیرین شدن کام مردم به واسطه لمس اثرات مهار تورم و رشد تولید در سفره زندگی شان خواهد بود.

ضرورت چاره‌اندیشی مجلس و دولت برای مهار تورم

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو  در مجلس گفت: متاسفانه تورم در سفره مردم تاثیر گذاشته و امیدواریم مجلس و دولت در سال جاری بتوانند برای تورم چاره اندیشی کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال جدید سال مهمی است و مجلس و دولت می بایست کمر همت بسته و اقدامات را به درستی پیش ببرند، تاکید کرد: البته سال گذشته هم که شعار سال مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان بود مجلس سعی کرد تا همت خود را در زمینه دانش‌بنیان‌ها نشان دهد. از این رو ابلاغ قانون جهش تولید دانش بنیان در سال گذشته مدنظر قرار گرفت که به جهت رفع مشکلات شرکت های دانش بنیان قانون خوبی بود و در این قانون ساختارسازی‌های خوبی در اقتصاد دانش پایه مدنظر قرار گرفت.

وی تاکید کرد: به واقع رونق حوزه دانش بنیان با انواع سیاست‌های درج شده در این قانون قابل حصول است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1117845

مهمترین اخبار ایران و جهان: